Administratief projectmedewerker (32-40 uur)

Ben jij goed in regelen, plannen en ben je super klantvriendelijk? En kan je daarnaast goed omgaan met drukke piekmomenten? Dan zijn we op zoek naar jou!

Ter ondersteuning van ons team zijn we bij Vital Solutions op zoek naar een nieuwe collega in de rol van administratief projectmedewerker voor 32 uur per week. We bieden een goed salaris én fijne secundaire arbeidsvoorwaarden.

Over Vital Solutions

Bij Vital Solutions staat duurzame inzetbaarheid centraal. We willen medewerkers helpen om op een laagdrempelige manier hun gezondheid te verbeteren en daarnaast werkgevers bewust maken van knelpunten op de werkvloer. Dit gaat verder dan alleen fysieke aspecten; we willen dat medewerkers zich lekker in hun vel voelen en doen waar ze goed in zijn, om zo het optimale uit zichzelf te halen. We doen dit door middel van Preventief Medisch Onderzoek: een fysieke check aangevuld met een digitale vragenlijst.

Taken:

  • Planning klaarzetten en deelnemers uitnodigen voor onderzoeken
  • Mails en telefoontjes van deelnemers van onderzoeken beantwoorden (e.g. annulering, verplaatsing)
  • Contact met de klant (opdrachtgever van het onderzoek)
  • Communicatie opstellen of checken (denk aan mails omtrent afspraken, informatie voor klanten)
  • Monitoren en managen van voortgang van projecten (e.g. aantal aanmeldingen of praktische zaken)

Benodigde skills:

  • Afgeronde HBO of WO opleiding
  • Ervaring met klantcontact: vriendelijkheid en behulpzaamheid staan centraal
  • Ervaring met projectmanagement (pre): je kunt goed het overzicht bewaken en prioriteiten stellen
  • Je kunt snel schakelen: in deze rol ben je een spil in het wiel tussen het opzetten en het uitvoeren van een project (i.e. onderzoek)
  • Je laat je niet snel uit het veld slaan door ad hoc taken; iedere dag is anders en dit vraagt om flexibiliteit
  • Je beheerst de Nederlandse taal op een hoog grammaticaal niveau en spreekt daarnaast ook een woordje Engels
  • Affiniteit met gezondheid/vitaliteit

Wat bieden we?

Je komt te werken in een gezellig en dynamisch team van circa 25 collega’s (waarvan acht werkzaam zijn op kantoor). Er is veel ruimte voor eigen input, initiatieven en groei. We vinden het belangrijk dat iedereen zich kan ontwikkelen op een manier die bij jou past. Daarnaast vinden we het belangrijk om korte lijntjes te hebben met elkaar; we werken één dag per week thuis, de rest op kantoor. Een fijne sfeer staat hoog in het vaandel. 

Naast goede primaire arbeidsvoorwaarden hebben we een pensioenregeling, krijg je een gratis sportabonnement én organiseren we regelmatig een leuk teamuitje. We zijn gevestigd in de binnenstad van Groningen.

Herken jij jezelf in deze rol? Stuur een korte motivatie + cv naar Sarah van den Ouweland via [email protected]

     

    Bel nu